Kongsi Setel Wallet Dengan Keluarga Menggunakan Family Wallet

Kongsi Setel Wallet Dengan Keluarga


Setel adalah satu aplikasi yang paling penting untuk kegunaan harian apabila untuk mengisi minyak motor atau kereta tanpa perlu beratur di cashier. Hanya buka sahaja aplikasi di telefon, pilih nombor pam, dan terus isi. Cepat dan sangat mudah.

$ads={1}

Fungsi yang paling aku suka adalah apabila Setel Wallet boleh dikongsikan dengan keluarga sendiri. Kalau rasa pemurah, boleh juga kongsi Setel Wallet dengan kawan-kawan. Baru-baru ini sahaja aku membuat keputusan untuk kongsikan Setel Wallet dengan adik aku tanpa perlu aku memberikan wang tunai atau pun memindahkan sejumlah wang ke dalam bank akaun dia. 

Langkah Menetapkan Family Wallet

Sebelum korang ikuti langkah dibawah, pastikan korang sudah pun mempunyai baki yang mencukupi di dalam Setel Wallet dan Kredit/Debit kad telah dipautkan. Yang paling penting sekali, pastikan keluarga korang dah pun memasang aplikasi Setel yang didaftarkan menggunakan nombor telefon mereka.

Kongsi Setel Wallet Dengan Keluarga

Kongsi Setel Wallet Dengan Keluarga

Catat Ulasan

Sekiranya ada artikel yang diolah semula, sumber akan dinyatakan. Artikel yang tidak disertakan sumber adalah hak milik The Ariazir. Sekiranya anda ingin mengulang siar artikel The Ariazir, sila hubungi The Ariazir terlebih dahulu.

© Hakcipta terpelihara The Ariazir 2017

Terbaru Lebih lama